َشرایط ترجمه امین:

مرکز ترجمه امین با کادری مرکب از مترجمان حرفه ای و متعهد آماده دریافت سفارشات ترجمه متون لاتین می باشد. ترجمه متون شما اعم از کتاب، مقاله، مجله و سایر متون در کلیه رشته ها در این سایت قابل پذیرش می باشد.

مترجمانی که سفارشات شما را در امین ترجمه انجام می دهند:

  • در ارائه برگردان مفهومی و صحیح از متون شما امین هستند.
  • حرفه ای و توانمند هستند.
  • متعهد هستند که سفارش ترجمه شما را در زمان تعیین شده و به موقع، با کیفیت مطلوب انجام دهند.
  • انتقاد پذیر هستند.
  • آماده بهره گیری از پیشنهادات و نظرات ارزشمند شما در جهت ارائه خدمات بهتر هستند.

نحوه دریافت سفارشات

جهت سرعت در روال کار، نیاز به عضویت در سایت نمی باشد و تنها لازم است که در فرم مربوطه اطلاعات تماس از قبیل ایمیل و شماره همراه را دقیق و صحیح وارد نمایید تا امکان برقراری تماس و اطلاع رسانی از روند انجام سفارش شما مقدور باشد. کلیه سفارشات شما در 24 ساعت شبانه روز و 24 ساعت هفته از طرق زیر قابل دریافت می باشد:

  • از طریق صفحه ثبت سفارش سایت که آیکون آن در گوشه سمت چپ صفحه مشاهده می شود
  • از طریق ایمیل به آدرس AminTarjomeh.ir@gmail.com
  • از طریق پیام رسان تلگرام
  • از طریق پیام رسان ایتا
  • از طریق پیام رسان سروش
  • از طریق سایر روشهای ارتباطی به پیشنهاد شما
  • سفارشات شما در ساعات 8 صبح تا 22 شب حداکثر ظرف 2 ساعت پاسخ داده می شود.  از ساعت 22 به بعد در اولین ساعت روز کاری آینده رسیدگی و از طریق پیامک اطلاع داده می شود. جهت سرعت کار می توانید با ارسال پیامک به شماره همراه 09152327932 از رسیدگی به سفارش خود مطمئن شوید.

چگونگی برآورد هزینه ترجمه و زمان تحویل

هزینه ترجمه متون شما به صورت کلمه ای محاسبه می شود که مبنای پایه ترجمه هر کلمه 14 تومان می باشد. هزینه ترجمه بر اساس مولفه های زیر تعیین می شود:

  • در سفارشاتی که به صورت فایل پی دی اف باشند، تعداد کلمات در نرم افزارهای مربوط محاسبه می شود و هزینه بر اساس آن محاسبه می گردد
  • در سفارشاتی که فایل به صورت عکس باشد، با محاسبه تعداد کلمات در دو خط معمولی از آن متن و تقسیم آن بر عدد 2، تعداد کلمات یک خط محاسبه می شود و ضربدر تعداد خطوط هر صفحه به طور مجزا می شود.
  • هزینه ترجمه متون با توجه به موضوع متن، کیفیت مورد انتظار و مدت زمان تحویل کار به نسبت حجم کار(میزان فوریت) تغییر می کند.
  • سفارشاتی که مستلزم ترجمه بیش از 4 هزار کلمه در روز باشند، فوری محسوب می شوند

زمان شروع کار ترجمه

بعد از برآورد هزینه، و اعلام آن به مشتری و بعد از تصمیم قطعی مشتری، کار ترجمه شروع می شود:

  • ملاک تصمیم قطعی، واریز 50 درصد هزینه ترجمه به عنوان بیعانه می باشد.
  • مبنای زمان تحویل کار، از لحظه واریز بیعانه توسط مشتری می باشد.

نحوه پرداخت هزینه ترجمه

برای سهولت در واریز بیعانه شما می توانید، مبلغ تعیین شده را به صورت کارت به کارت یا از طریق صفحه پرداخت آنلاین هزینه سفارش واریز نمایید.

  • در پرداخت آنلاین، امکان پرداخت هزینه از کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب مقدور می باشد.
  • کلیه پرداختها به صورت ایمن و از طریق سامانه شاپرک بانک مرکزی انجام می شود.

نحوه تحویل فایل ترجمه به مشتری

به محض تکمیل ترجمه، از طریق تماس یا پیامک اطلاع داده می شود تا نسبت به واریز مابقی هزینه ترجمه و دریافت فایل اقدام نمایید،

  • ارسال فایل ترجمه به هر طریقی که مشتری مایل باشد و برای سایت مقدور باشد، انجام می شود
  • کلیه فایلها به صورت تایپ شده در محیط Word تحویل مشتری می شود.

نحوه تضمین کیفیت ترجمه

در صورتی که مشتری مایل باشد، می تواند جهت اطمینان از کیفیت ترجمه، درخواست تقسیم بندی سفارش خود به صورت چند پارت مجزا بنماید.

  • در این روش در صورتی که مشتری از کیفیت ترجمه رضایت داشته باشد، برای انجام مابقی ترجمه می تواند تصمیم بگیرد.
  • در سفارشات بالای 100 هزارتومان، مشتری می تواند جهت اطمینان خاطر درخواست پارت بندی سفارش خود را بنماید.
  • در صورتی که شما نیز پیشنهادی در زمینه اطمینان از کیفیت کار خود، داشته باشید در صورت مقدور بودن حتما استقبال خواهد شد

برای ثبت سفارش اینجا کلیک کنید